Pomagajte nam ustaviti nepoštene prakse. Podprite kolektivno tožbo!
Ste imeli ali še imate sklenjen naročniški paket storitev pri enem izmed štirih največjih telekomunikacijskih operaterjev v Sloveniji (Telekom, A1, Telemach ali T–2)? V tem primeru ste najbrž prikrajšani naročnik. Vašemu paketu so namreč v zadnjih 5 letih vsaj enkrat enostransko zvišali ceno naročnine in jo brez podpisa nove pogodbe nezakonito dražili.
Skupaj podprimo prizadevanja združenja VZMD
VZMD (Vseslovensko združenje malih deležnikov) je vložilo tožbo proti štirim slovenskim operaterjem. V svojih prizadevanjih za zagotovitev odškodnine zastopa vse fizične naročnike storitev omenjenih operaterjev, ki so jim kadar koli od leta 2018 dalje zvišali ceno naročnine. Na Zvezi potrošnikov Slovenije pozivamo prikrajšane naročnike: skupaj podprimo prizadevanja VZMD in zahtevajmo zakonsko skladne poslovne prakse, ki jih do zdaj ni bilo.
Z izpolnitvijo obrazca na spletni strani VZMD:

Zakaj kolektivna tožba?
Čas je, da vsak operater postane bolj fer in da pravila začnejo veljati za obe strani. Vpis na seznam prikrajšanih naročnikov vam bo vzel le nekaj minut. Pridružite se nam!
Da sodišču predočimo razsežnosti omenjenih kršitev, vas prosimo, da se vpišete na seznam prikrajšanih naročnikov. Vpišete se lahko, če ste kadarkoli v zadnjih 5 letih imeli sklenjeno naročniško razmerje s katerim od omenjenih operaterjev. Od števila in višine zvišanj v vašem konkretnem primeru pa bo odvisna tudi vaša morebitna prisojena odškodnina.
Javno pismo podpore ZPS za VZMD
Ker na ZPS že vrsto let opozarjamo na problematične prakse telekomunikacijskih operaterjev, ki pogosto škodujejo interesom slovenskih potrošnikov in s tem tudi kršijo potrošniške pravice, in ker smo potrošniki več kot očitno šibkejša stranka v tem odnosu, smo se odločili, da podpremo kolektivne tožbe VZMD proti omenjenim štirim telekomunikacijskim operaterjem. Skupaj si bomo prizadevali, da boste zaradi neupravičenih podražitev prejeli odškodnino.
Prepričani smo, da skupaj lahko dosežemo spremembe. VZMD skupaj z nami in vami – potrošniki. Kolektivna tožba je logičen korak naprej, če želimo, da nas, vas slišijo. ZPS zato izraža podporo prizadevanjem VZMD v zvezi z omenjenimi kolektivnimi tožbami in se je kampanji Halo operater! Bodi fer, tudi aktivno pridružila. Verjamemo, da je skupno delovanje različnih organizacij, ki v tem primeru zastopamo interese potrošnikov - naročnikov telekomunikacijskih paketov, ključno za dosego dolgoročnih pozitivnih sprememb.
Breda Kutin, častna predsednica ZPS
Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.